FRISSÍTÉS

25 április 2022

Keményen dolgozunk, hogy a csere készülékét mielőbb átvehesse.

Köszönjük kitartó türelmét, amíg a folyamatban lévő üzemzavar megoldásán dolgozunk. Tudomásul vesszük, hogy már egy ideje szolgáltatás nélkül van, és szeretnénk biztosítani arról, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy a lehető leggyorsabban újra online legyen.

A Viasat, a műhold tulajdonosa folyamatosan azon dolgozik, hogy csere modemeket szállítson számunkra, amelyeket azonnal elküldünk Önnek, amint megkapjuk őket. Sajnos még nem áll rendelkezésünkre annyi modem, hogy minden ügyfelünk számára ki tudjuk küldeni, de a Viasat biztosított minket arról, hogy amint rendelkezésre állnak, megkapjuk őket.

 

Mi történik ezután?

Amint megkapja a modemet, e-mailben és SMS-ben jelentkezünk. Megkérjük, hogy erősítse meg szállítási címét, ha még nem tette meg, és ezután elküldjük a modemet az Ön által megadott címre.

Amikor megkapja a csere modemet, csak követnie kell a dobozban található utasításokat, és máris újra online lesz.

 

Mi történt?

Február 24-én a KA-Sat műholdas hálózata egy kibertámadás miatt több európai országban is megszakadt, ami egyes ügyfelek (köztük egyes bigblu ügyfelek) számára a hálózaton nyújtott szélessávú szolgáltatások szüneteltetéséhez vezetett. A nemzeti kiberhatóságok még vizsgálják az incidenst, és még nem erősítették meg a forrást. Több hírügynökség jelentése szerint Oroszország áll a támadás mögött, és Ukrajna volt a célpont.

A Viasat Inc. a KA-Sat műhold tulajdonosa és hálózati szolgáltatója. A bigblu a Viasattal együttműködve biztosítja ezt a műholdas szolgáltatást az európai ügyfelek számára. Mi gondoskodunk Önökről, ügyfeleinkről, de nem mi irányítjuk a műholdat vagy a földi hálózatot.

A kibertámadás következtében a KA-Sat műholdas hálózaton használt egyes modemek (köztük néhány ügyfelünknél is) problémát okoztak, ami azt jelenti, hogy ki kell cserélni őket.