COVID 19 – Elkötelezettek vagyunk Előfizetőink felé

24th március 2020

Mivel a COVID-19 globális világjárvány körüli aggodalom egyre növekszik, szeretnénk megnyugtatni, hogy a bigblu keményen dolgozik a biztonságos és egészséges munkakörnyezet biztosítása érdekében kollégáink és partnereink számára.Továbbra is internetes kapcsolatot és üzleti folytonosságot biztosítunk ügyfeleink, műsorszolgáltatók és sürgősségi szolgálatok számára szerte a világon.

A folytonosság biztosítása

Számos funkciónkat távolról végezzük ,beleértve az ügyfélszolgálatot és a műszaki támogatást.Kollégáink, munkatársaink home office biztonságából látják el munkafolyamatatikat professzionális hozzá állásuknak köszönhetően. Ez biztosítja üzletmenetünk folytonosságát,mindazonáltal hosszabb várakozási időt jelenthet azon ügyfelek számára, akik kapcsolatba kívánnak lépni telefonos ügyfélszolgálatunkkal.

Ezen túlmenően a telepítő partnereinkkel együttműködve biztosítjuk, hogy ügyfeleink szolgáltatás rendelései a lehető leggyorsabban elkészüljenek és működőképesek legyenek, miközben teljes mértékben betartjuk a helyi önkormányzatok mozgáskorlátozásait. A jelenlegi helyzet valószínűleg hosszabb átfutási időket jelentenek az ügyfelek számára, akik professzionális telepítésre várnak.

Szorosan együttműködünk hálózati partnereinkkel a szolgáltatás megszakításának, lassításának minimalizálása érdekében. Azonban ahogy növekszik azon ügyfeleink száma akik otthonról végzik munkájukat ez átmeneti feszültséget okozhat a hálózatban, ami lassabb letöltési és feltöltési sebességet eredményezhet.

Szolgáltató csapataink szokatlanul nagy számú hívásokra számítanak az elkövetkező néhány hónapban de elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy az ügyfelek kérdéseire a lehető leghamarabb megoldást találjunk.

Hozza ki a legtöbbet a szolgáltatásából

A műholdas internet szolgáltatás egy csodálatos technológia, amely lehetővé teszi a kábelektől elzárt emberek számára a hozzáférést egy szupergyors, szélessávú internethez amihez egyébként nem tudtak csatlakozni.

Mint minden szélessávú technológia esetében, itt is véges a sávszélesség. Kérjük, segítsenek, hogy mindenki online maradjon, így folytathatjuk a munkát, tanulást és kapcsolatot tarthatunk szeretteinkkel az alábbi praktikus tippekkel:

  1. Megfelelő méretű csomag választása
    Csomagok széles választékát kínáljuk a különféle igények kielégítésére, az egyszerű böngészéstől a speciális üzleti csomagokig, amelyek rögzített IP-címet és prioritást élvező adatokat használnak. Fontos, hogy az Ön igényeinek megfelelő csomagja legyen, elegendő prioritási adattal, hogy elvégezhesse online, ami szükséges.
  2. Legyen ésszerű az adathasználat
    Ahol lehetséges, kerülje a tömeges e-maileket és a tömör fájlok küldését. A videohívások helyett használjon vezetékes telefonokat, ahol elérhető. Sok csomagunk korlátlan adatszolgáltatást tartalmaz éjfél és hat óra között. Javasoljuk, hogy a szoftverfrissítéseket vagy film letöltéseket éjszakára időzítse a nap folyamán történő streaming helyett.
  3. Használja az Ügyfélkapu portált
    Fiókjához hozzáférhet az Ügyfélkapu keresztül, ahol figyelemmel kísérheti adatfelhasználását, ellenőrizheti a számláit, frissítheti számlázási adatait és még sok más funkciót elérhet kényelmesen otthonából.

Mint láthatta a médiában, a helyzet nagyon gyorsan és napról napra változik. Folytatjuk a helyzet nyomon követését, és tudatjuk Önökkel, ha úgy gondoljuk, hogy további változtatásokra van szükség.

Két prioritásunk továbbra is fennáll jelen helyzetben,az Előfizetőinknek nyújtott szolgáltatás minősége, párosulva a kollégáink egészségével és jólétével.

Köszönjük türelmét és megértését, miközben továbbra is eleget teszünk az Önök felé vállalt kötelezettségeknek